Maydanoz Soslu Palamut+Kereviz Salatası

Kasım 16, 2012

Aynı sosla hem Palamut, hem kereviz salatası yaptım! İdealimdeki hafta içi akşam yemeği tanımına tam tamına uyuyor: Hem kolay, hem lezzetli olacak, mevsiminde malzemelerle yapılacak, yedikten sonra da iyi hissedilecek. Bloğa koymaya hazırlıklı değildim. Yerim, beğenirsem tekrar yapar, fotoğrafını çekerim diye düşünmüştüm. Ama öyle sevdim ki bekleyemedim. Lütfen fotoğrafın kusuruna bakmayın. Dün yerken aceleyle çekip bir arkadaşıma gönderdiğim kareyi koydum.

Image

Maydanoz Soslu Palamut+Kereviz Salatası

Sos için:

1/2 demet maydanoz

3 diş sarmısak

1 limonun suyu

3 yemek kaşığı zeytinyağı

Deniz tuzu, karabiber

2 kök kereviz

1 adet ince dilimlenmiş Palamut

Önceden fırınınızın ızgarasını ısıtın.

Sosun, zeytinyağı hariç tüm malzemelerini blendere koyup çalıştırın, ince bir şerit halinde zeytinyağını akıtarak kıvamlı bir sos haline gelmesini sağlayın.

Kerevizleri soyup rendeleyin (tercihen mutfak robotunda).

Sosun yarısını kerevizlerin üzerine döküp iyice karıştırın, bir kenarda bekletin. Diğer yarısıyla yıkayıp kuruladığınız palamut dilimlerinin her iki tarafını iyice kaplayın. Izgara’da (yaklaşık 4-5 dakika) üzerleri nar gibi kızarıncaya kadar pişirin. Altlarını çevirip aynı şekilde kızartın . Soğumadan kereviz salatası ile servis edin.

One Response to “Maydanoz Soslu Palamut+Kereviz Salatası”

  1. Bahar Says:

    kimmiş o arkadaş;) eline sağlık harika görünüyor


Bir Yanıt Bırakın

