Ceviz Reçelli Krostini

Ocak 31, 2013

Antakya’dan getirdiklerim artık yavaş yavaş bitmeye yüz tuttu. Bugün Vakıflı Köyü’nden aldığım ceviz reçeli kavanozunun dibinde tek bir ceviz, biraz da suyundan kaldığını gördüm. Öyle hemen ağzıma atıp yitip gitmesine gönlüm razı olmadı, son görevi biraz daha gösterişli olsun istedim. Bir dilim ev yapımı tam buğday ekmeği üzerine tazecik keçi peynirini irice ufaladım. Dilimlediğim reçel cevizi sıra sıra dizdim. Biraz da ufalanmış iç ceviz serpip, tamının üstüne reçelin suyundan gezdirdim. Ben bunu bugün öğleden sonra acıkmışken bayıla bayıla yedim!

IMG_3477

Bir Yanıt Bırakın

