Sarı Şifa

Mayıs 28, 2013

Haftasonu, bu güzel havada, bu yılın en şiddetli gribine yakalandım. Yoğun bir haftaya denk geldiği için harıl harıl kendimi iyileştirmeye çalışıyorum. Baştan söylemem lazım, tarifimin ‘gribe bire bir”, “en doğal ilaç” gibi etiketleri kesinlikle yok! Grip süresince herkesin kendince içtiği bir ‘lokman hekim’ karışımı vardır ya; işte benim ki de bu! Amaç gün boyu azar azar sıvı tüketmek. Zaten ben asıl iyileştirici gücün annemin verdiği fincanlardan geldiğini düşünüyorum!!!

Bu karışımın tadını çok sevdiğim için buraya koymaya karar verdim. Hasta olmayanlara da buzlusunu tavsiye ederim.

Hiç hastalanmamanızı dilerim…

IMG_4351

Sarı Şifa

1-2 çubuk tarçın

3-4 cm zencefil, uzunlamasına doğranmış

½ limon, kabuklu, bir-iki parçaya bölünmüş

1-2 cm kök zerdeçal

İstediğiniz kadar bal

Kaynamış suyu bir demliğe koyup, malzemeleri ekleyin. 7-8 dakika demlendikten sonra servis etmeye başlayabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

